Via Pro-ICT-Beheer helpdesk kunnen MKB-ers en zelfstandigen telefonisch en via de website hun vraag formuleren.
Ik bied 2 vormen van helpdesk dienstverlening aan:

  • Via een service contract kunt u een aantal calls inkopen
    Ik maak een call voor u aan en afhankelijk van de mate van urgentie zal ik uw vraag, binnen het door u gewenste servicekader van 24 - 48 uur, in behandeling nemen en voor uw probleem een passende oplossing voorstellen.
    De kwaliteitsborging van de oplossing staat of valt met de juiste implementatie van de oplossing. Bijvoorbeeld bij het installeren van een patch of service pack dient van te voren duidelijk te zijn wat de mogelijke consequenties kunnen zijn en daarbij moet dus de mogelijkheid ingebouwd worden dat wanneer een patch ongewenste gevolgen heeft er een roll-back mogelijk is


  • Via de website, e-mail of telefonisch kunt u uw vraag stellen daarvoor maak ik en call aan. Ik neem zo snel mogelijk contact met u op over de te nemen acties


Ik werk op No-Cure-No-Pay basis, zodat u alleen betaalt als uw probleem is opgelost.

Mijn kennis gebieden zijn: besturingssystemen(Windows, Linux), Cisco, netwerken(ADSL, huurlijnen, Lan, IP-adressering, protocollen), beveiliging, randapparatuur ICT budgettering, ICT beheer en beheertools




Mijn efficiëntie is uw tijdwinst
lid van ict waarborg width=40 height=40
Pro-ICT-Beheer.nl Inschrijving Kvk nr: 34273160 Tel 06-10241262 Contact